מושבים מקבילים א' 10:50 - 12:50 (I)

מושב א1 : הערכות ותועלות בסביבת למידה מתוקשבת א'

יו"ר: ענת כהן, אוניברסיטת תל-אביב

חקר דוגמאות נתמך ויקי כבסיס לתוצרי עיצוב ברמה גבוהה

קרן לוי, רחל לוין-פלד, יעל קלי

הטכניון

תאור מקרה: הוראה המשלבת למידה מרחוק ומפגשים פרונטאליים בכיתה

אייל לייפר, אילן רחימי

 הקריה האקדמית אונו

כלי להערכת ההוראה באמצעות וידאו

יעל שטימברג, בועז מרמלשטיין

האוניברסיטה הפתוחה

ללכת שבי אחריך – מרצה מהסרטים

אופן השימוש בהרצאות וידאו בקורסים בטכניון

גלית בוצר, פטריסיה וקס, עליזה מלק, אביגיל ברזילי

הטכניון

ניתוח עלות-תועלת של אתרי קורסים אקדמיים באוניברסיטת תל-אביב: Campus-wide Analysis

ענת כהן, רפי נחמיאס

אוניברסיטת תל-אביב

למידה שיתופית בסביבת ויקי: עמדות והערכות סטודנטים באוניברסיטת בר-אילן

גילה קורץ, יהודית בר-אילן

המרכז ללימודים אקדמיים ואוניברסיטת בר-אילן

מושב א2 : מאגרים ומקורות של חומרי למידה

יו"ר: פרופ' שיזף רפאלי, אוניברסיטת חיפה

From Fishes to Fishing-rods: Towards a Repository of Discipline-specific Glossaries for Israeli Students   

Klein-Wohl Esther, Barth Ingrid

האוניברסיטה הפתוחה

פא"ר ה OCW הראשון בעברית – ממצאים ראשונים על האתר המבקרים והעדפותיהם

יכין אפשטיין

האוניברסיטה הפתוחה

פא"ר (פתיחת אוצרות רוח): אתגרים בפיתוח המיזם

 

לילך צ'רנוביץ

 

האוניברסיטה הפתוחה

"הרגל הופך לטבע שני"

תרבות מקצועית של התעדכנות בתכני ההוראה

בתיה עמית, נצה מובשוביץ-הדר

הטכניון

Citations for Learning Objects: Why and How

Jonathan Maybaum

University of Michigan Medical School

Effective Use of MERLOT:  An Overview

Barbra Bied Sperling

MERLOT

מושב א3 : גישות הוראה ושיתופיות ברשת

יו"ר: ד"ר דני בן צבי, אוניברסיטת חיפה

העשרת חווית הלמידה המתוקשבת במסגרת 2.0 Web באמצעות 2.0 Usability

אריאל פרנק, דוד גלולה

אוניברסיטת בר-אילן

שילוב בלוג למידה במערך לימודים אקדמיים בישראל: ממצאי מחקר מעקב - שלב א'

יפה בן-עמי, גילה קורץ

 

המרכז ללימודים אקדמיים

למידה משולבת (Blended Learning) בסביבה מבוססת טכנולוגיית ויקי כתהליך חינוכי ספיראלי, רפלקטיבי ושיתופי – עקרונות וביצוע הלכה למעשה

שירי הגני, דני בן-צבי

אוניברסיטת חיפה

Collaborative Learning Through Modeling: An Introduction to the Modeling Commons        

ראובן לרנר, שרונה ט. לוי, אורי וילנסקי

CCL, Northwestern U.

 

שיקולים בעיצוב קורס מקוון במלואו מבוסס Wiki

עינת גיל, דני בן-צבי, חגי קופרמינץ

המגמה לטכנולוגיות מתקדמות בחינוך, אוניברסיטת חיפה

להרגיש את הדינמיקה ברשת

אלון הסגל, אורית צייכנר

אוניברסיטת בר אילן והמרכז ללימודים אקדמיים, אור יהודה