מושבים מקבילים ב 15:15- 13:55

 

מושב ב1 (נוידרפר): וידאו, ויזואליזציה וסימולציות בהוראה

יו"ר: ד"ר ישע סיון, המכללה האקדמית של תל אביב-יפו

Dynamical Visualization of Multivariable Functions

 

 

יהודה בדיחי, דוד זייטון

בית הספר הגבוה לטכנולוגיה בירושלים

הערוץ האקדמי

אמיר גילת

אוניברסיטת חיפה

תרגום הממשק של תוכנת ההדמיה הביולוגית-כימית StarLogo-TNG לעברית

 

יורם ירושלמי, אריק קלופפר

אוניברסיטת חיפה

גורמים מעודדים ומעכבים השתתפות בסימולציה לימודית ממוחשבת: המקרה של סימולציה ממושכת

 

 

אבי נוי

אוניברסיטת חיפה

מושב ב2 (קרוגר): מאגרים, ספרים וקריאה דיגיטלית

יו"ר: גב' עדנה טל אלחסיד, האוניברסיטה הפתוחה

האם הסטודנטים מוכנים לקראת קוראי ספרים אלקטרוניים?

יהודית בר אילן, נירה שלום 

אוניברסיטת בר אילן

יוזמת ספרי הלימוד הדיגיטליים באו"פ

אמיר וינר

האוניברסיטה הפתוחה

ילקוט דיגיטלי – סביבת הלמידה בעשור השני של המאה ה-21

גיא לוי, אביטל דרורי,

אבי ורשבסקי

מט"ח – המרכז לטכנולוגיה חינוכית

An interactive dynamic and friendly environment power by Maple for Financial Engineering

אליעזר פריסמן

York University, Toronto, Canada

מושב ב3 (קנבר): תהליכי למידה מבוססי טכנולוגיה II

יו"ר: פרופ' מיקי רונן, מכון טכנולוגי חולון

University and College Students' Feedback in an Online Course: An Exploratory Analysis

נועה אהרוני

אוניברסיטת בר אילן

הכיתה הוירטואלית: תאור מקרה אוניברסיטה פתוחה

מיכל בצר אמר

האוניברסיטה הפתוחה

"מערכת למידה אינטליגנטית" כסביבה לפיתוח הכוונה עצמית של פרחי הוראה

מריה גוטמן, ברכה קרמרסקי

אוניברסיטת בר אילן

חינוך מדעי בלתי פורמלי באמצעות למידה מתוקשבת המשלבת יישומים טכנולוגיים שונים

שולמית קוצר, יוסי אלרן

מכון ויצמן למדע