מושב ב4 

פוסטרים

יו"ר: ד"ר סיגל שר, מחב"א. 

קיוונים אקדמיים – כתב העת המקוון של הכשרת המורים בישראל

זיוה דויטש, מרדכי מירון, שרה פאר

מכון מופ"ת,  אורנים המכללה האקדמית לחינוך, מכללה ירושלים, אוניברסיטת תל אביב

SCMS מערכת לניהול תהליכים ותוצרים בקורס הנדסת תוכנה

שמואל טישבורוביץ, אייל בן ארי, צחי מן

המכללה האקדמית ת"א-יפו

Learning Environmental Science in Higher Education Using Qualitative Modeling Interactive Environment

דוד מיודוסר, רפי נחמיאס, יהודה בניהו, רות זוזובסקי, משה לייבה, דרור צוראל, יהודית רם

האוניברסיטה הפתוחה, אוניברסיטת תל אביב

לומדה אינטראקטיבית כמחולל תובנות – גישה חדשה ללמידה מקוונת בביה"ס לרפואה

גד סגל, עמית מאיר, גידי פרת

אוניברסיטת תל אביב

שימוש בערוצים אחוריים (Back channels) בתהליך למידה של קהילות מעשה

ליאור סולומוביץ', גלעד רביד

אוניברסיטת בן גוריון בנגב, המכללה האקדמית לחינוך ע"ש קיי

שילוב טכנולוגיות סיוע מבוססות Web 2.0 לשיפור הקריאה והכתיבה של תלמידים ליקויי למידה: "תולעת ספרים" כחקר מקרה

דורית סלע, גילה קורץ

המרכז ללימודים אקדמיים

יחסים וירטואליים – קשרים בין מרצים לסטודנטים באמצעות רשתות חברתיות מקוונות בישראל

יובב עשת, קרן גריאוצקי

המכללה האקדמית גליל מערבי, המכללה האקדמית צפת

הישגיים לימודיים ואיכות הוראה בקורס מתוקשב לעומת קורס פרונטאלי: ניתוח משווה

ליאת קוליק

אוניברסיטת בר אילן

פיתוח מערך תרגול והערכה במדעי החיים במערכת Moodle: שימוש בשאלות "סגורות" לצורך פיתוח מיומנויות קוגניטיביות גבוהות

דנה רייכמן, דייוויד רונד, נורית דורון

האוניברסיטה העברית

עם הפנים אל התקשוב: תכנון ופתוח המרת קורס מפנים אל פנים למשולב תקשוב בחיל אויר

דפנה שליו, גילה קורץ

המרכז ללימודים אקדמיים

יתרונות הוראת הסימולציה במסגרת הכשרת בוגרים לתואר ראשון במקצועות המדעיים

אלי שמש, נינה ביימל

המכללה האקדמית ספיר, המכללה האקדמית להנדסה סמי שמעון