פוסטרים שיוצגו בכנס מיט"ל 2014

BookStory- אפליקציה לספרים מבוססת QR המחברת בין העולם האמיתי לוירטואלי
דנה קליס, סמינר הקיבוצים

שיטת הוראת המתמטיקה של המורים: השוואה בין סביבה מתוקשבת לסביבה מסורתית
רואן ענבוסי, וג'יה דאהר ונימר ביאעה, מכללת אלקאסמי: מכללה אקדמאית לחינוך

קישור למצגת

 

גילוי ממוחשב של העתקות בעבודות סטודנטים

אלי רון, אביב קורן ועידן פרוסט, קבוצות דירוג מקוריות בע"מ

 

הפקת עיתון בית ספרי מתוקשב על ידי תלמידים לקויי למידה: חקר מקרה

ענבל סמית וגילה קורץ, המרכז ללימודים אקדמיים

קישור למצגת

 

'לשחק את התנ"ך' - משחק לימודי לשילוב בהוראת מקצוע התנ"ך
שחר עוז ויעל כפתורי

 

אפיון המורכבות של דינמיקת השיח בקהילת מעשה מתוקשבת רב-תרבותית
ליאור סולומוביץ', גלעד רביד, אבינועם מאיר ונעה אבני, אוניברסיטת בן-גוריון

קישור למצגת

 

אפקטיביות ניהולית באמצעות טכנולוגיות שיתוף (קורס מקוון באקדמיה)
אורנה שטיינר לביא וגלית ורדי, המרכז ללימודים אקדמיים

קישור לפוסטר

 

הטמעת שימוש בטאבלטים בהוראה בחטיבות הביניים בבת ים – מתודולוגיה וממצאי הערכה ראשונים
ערן רביב, יעקב הכט וקובי אנטין, עמותת תפוח וערי חינוך

 

לראות מעבר לאופק: סגנונות הוראה ותפיסות פדגוגיות במפגשי הנחיית אופק נתמכי טכנולוגיה לעומת מפגשי פנים אל פנים
ערן לבני, האוניברסיטה הפתוחה

 

קורס ראשון ב- Digital Humanities
דב וינר, האוניברסיטה העברית

 

מנהיגות מעצבת של מנהלים, אכיפת משמעת על ידי מורים ושימוש של תלמידים בטלפונים ניידים במהלך השיעור בעידן של ניהול ציבורי חדש
דנה דניאל ואיתי בארי, אוניברסיטת חיפה

קישור למצגת