פוסטרים שיוצגו בכנס מיט"ל השנים-עשר


מושב פוסטרים ראשון:

 

מתמטיקה וחוויה – הילכו השניים יחדיו?

ניצה דוידוביץ, רומן יביץ ונלי קלר, אוניברסיטת אריאל

 

"לכל תשובה יש שאלה" – פרויקט פילוסופיה לבי"ס על-יסודיים ברשת אורט

יאיר בן חורין ומשה טלסניק, אורט ישראל

 

סרטי הדרכה כפעילות הכנה למעבדות בביוכימיה לסטודנטים לתואר ראשון

סווטלנה אפנסנקו, אביגיל ברזילי ורויטל טל, טכניון

 

תפישת האוטונומיה של התלמיד וזיקתה למרחק הבנה הדדית בסביבת למידה ניידת מבוססת מקום

אליקים ניצן, איריס רכב וברוך אופיר, אוניברסיטת בר-אילן

 

DDDL - A Descriptive, Didactic, and Dynamic Programming Language for Methodically Visualizing Scientific Terms and their Absorption

דן אופיר, אוניברסיטת אריאל

 

חדר מורים לומד – אני ואתה נשנה את (ה)עולם הלמידה

קרן לוי וקרן עיני, המרכז האקדמי רופין

 

סיפורו של (אי)כישלון פדגוגי: על שבוע לימודים מקוון בחנוכה

קרן לוי, מכללת אוהלו בקצרין

 

"מעבר לדלת"-למידה משמעותית בסביבה חדשנית במחוז המרכז

אורית טאטי ורותי סלומון, משרד החינוך, תקשוב מחוז מרכז

 

הקשר בין תחושת מסוגלות עצמית אקדמית לעמדות כלפי שילוב התקשוב בהוראה בקרב סטודנטים להכשרת מורים

ויקי הורנשטיין וברכה פלד, המכללה האקדמית אחווה

 

עמדות מורים כלפי שימוש בלוח אינטראקטיבי בהוראה ולמידה בבית הספר – חקר מקרה

ליאורה מרום, יונית בטיטו וגילה לוי, המרכז ללימודים אקדמיים, אור יהודה

 

בחינת הקשר בין שילוב אנימציות דינאמיות בהוראת מתמטיקה לידע ולדרכי הבנייתו, למוטיבציה ללמידה ולתחושת מסוגלות עצמית בקרב תלמידי חטיבת ביניים וסטודנטים להשכלה גבוהה

זהבית כהן, טלי מירנדה ומירב טופול-עמרם, מכללת לוינסקי

 

הכשרת פרחי הוראה ברוח כתו"ם באקדמית גורדון

ענת סוזן, זהבה אפל ורות אלמגור, מכון דוידסון, אקדמית גורדון

 

המורה כמעצב משחקים ומעצב המשחקים כמורה – על שילוב חשיבה משחקית במערכת ההוראה

בני פייביש

 

תכנים פדגוגיים ואסטרטגיות הוראה כמשפיעים על הלמידה בקורס תקשוב באקדמיה

גבריאל חזות ויעל במברגר, מכללה ירושלים

 

למי נגיש אתר הקורס?

אפרת פיטרסה, האוניברסיטה הפתוחה

 

 

Encouraging Teachers to use Serious Games in Science Teaching

אילת ויצמן, מכון דוידסון

 

 

מושב פוסטרים שני:

 

פרויקט לימודי יהדות, תפיסות סטודנטים ביחס למושג אתיקה ביהדות בקורס מתוקשב "אתיקה יהודית ברפואה"

עקיבא ברגר, בני גזונדהייט ואורית צייכנר

 

סיפור מקרה: השפעת השימוש בתגים דיגיטליים בהשתלמות מורים

אביב צמח ונעמה כהן ברוכי, המרכז לטכנולוגיה חינוכית (מטח)

 

עמדות סטודנטים כלפי למידה בקורס משולב טכנולוגיות ווב 2.0

אסתי צביון, גילה קורץ ויאיר צדוק, המרכז ללימודים אקדמיים, אור יהודה

 

שביעות רצון ונכונות ליישום של מרצים בעקבות סדנאות תקשוב בדגש פדגוגי קונסטרוקטיביסטי

אסנת דגן, שרון הרדוף יפה וסיגל מורד, מכללת בית ברל

 

הרחבת הכלי המתמטי האוניברסאלי "הנוסחא-4" לסביבה מתוקשבת של תרגול והערכה "עבודות להגשה"

פיליפ סלובוצקי, יבגני רויז וויטלי פרידלנסקי, מכללת לוינסקי לחינוך

 

השוואת קורס מקוון לחצי קורס מקוון

מיקי קריץ ומירי שינפלד, מכללת סמינר הקיבוצים

 

תוכנית חלוץ לקורס מתוקשב בלימודי היסטוריה באקדמיה: היבטים פדגוגיים בתהליכי התאמת קורס פרונטלי לקורס מתוקשב מלא

אורית צייכנר ואורי בר נוי, אוניברסיטת בר אילן, סמינר הקיבוצים

 

הדרך שלא נבחרה – על הנסיגה מפדגוגיה של "שיתוף" ב-K12

ג'יי הורוויץ, מכון מופ"ת

 

Scientix: איגום התוצרים של תכניות המו"פ האירופי בחינוך למדעים והטמעתם תוך שימוש באמצעים מתוקשבים מתקדמים

דב וינר ו- Àgueda Gras-Velázquez, עמותת מקש

 

העתק הדבק- תוכנה לבדיקת מקוריות עבודות אקדמאיות בקורס מתוקשב

יובב עשת וערבה רוטמן, המכללה האקדמית גליל מערבי

 

Engineering College Lectures Reluctance To Adopt Online Courses

דוד פונדק ויואב דביר, אורט בראודה

 

פערים בתפיסת טכנולוגיות למידה כמכשול בהטמעה יעילה: המקרה של הטמעת לוחות חכמים במערכת החינוך

תמר שוורץ, אורית אבידב-אונגר ויורם עשת-אלקלעי, האוניברסיטה הפתוחה, מכללה ירושלים

 

אתר אישי למרצים בעידן של ריבוי פנים, ריבוי מדיה, היפרטקסט ושקיפות - האם נדרשת הגדרה מחודשת של "קוריקולום ויטה"?

מירה טנצר, המכללה האקדמית לחינוך, מכללת אורנים

 

השפעת החדרת טכנולוגיית צג הברייל על השתלבות סטודנטים עם עיוורון בהשכלה הגבוהה

איתי הס, מכללת לוינסקי לחינוך/אוניברסיטת חיפה/ אוניברסיטת ת"א

 

הכשרת מורים לפדגוגיות וטכנולוגיות עדכניות: למידה מבוססת פרויקטים באמצעות טכנולוגיה ניידת

ענת שיוביץ, מכללת קיי

 

חזרה לתוכניה