פוסטרים שיוצגו בכנס מיט"ל

 

יעילות השימוש במחשב לוח בלמידת מושגים בגיאומטריה עבור תלמידים עם קשיים בלמידה  

דודי אלדר ובטי שרייבר, סמינר הקיבוצים

סטודנטים לעיצוב מעצבים סביבות למידה וירטואליות

טל תמיר ושוש כהן, ויצו חיפה

Immersive Virtual Environment Technology: a situated model of skill acquisition

Hadas Soffer, Technion

שילוב שירות שיתוף פעולה וקוד בהוראה ופרויקטים בהנדסה

ראובן יגל, מכללת עזריאלי

בריונות ברשת, התמודדות באמצעות הניו מדיה ככלי מפחית חרדה

הילה אגסי, אבישי קליינמן ואורית צייכנר, סמינר הקיבוצים.

לומדים לשחק - מתווה וסוגיות בהקשר של הוראת קורס בנושא משחקים דיגיטליים בחינוך

ליאת אייל, משרד החינוך

לימוד עברית נכונה המותאם ללומד באמצעות תוכנת ניתוח טקסט

מנחם לביא ורחלי לביא, עברי

אתיקה ברשת לצרכים אקדמיים: לקראת אמנה מכללתית

אורנה לוין, מכללת גבעת ושינגטון

השפעת הטכנולוגיה השיתופית החדשנית על עמדות המורים לשיתופיות ויישומם בעבודתם

רוואן ענבוסי ורפי נחמיאס, אוניברסיטת תל-אביב

Using Gamification and Gaming in Order to Promote Risk Taking in the Language Learning Process

Itamar Shatz, Tel-Aviv University

ממצאי ארבעה מחקרים שנערכו בבתי ספר בחיפה בנושא שילוב מערכת ניהול למידה Moodle במסגרת פורטל החינוך "חיפהנט"

שמואל ארנון,  המכללה האקדמית לחינוך גורדון ומק"מ חיפה