למידה מקוונת משמעותית באמצעות Annoto

Annoto הוא תוסף לנגן וידאו שהופך צפייה פסיבית בוידאו לצפייה אקטיבית וחברתית. הוא מספק פתרון ליצירת חוויית למידה קבוצתית פעילה, שבה המשתתפים תורמים, משתפים ולומדים יחד. Annoto מאפשר אינטגרציה לסביבת Moodle. הכלי מצוי בסל הטכנולוגיות של מיט"ל.  

במפגש נעסוק בשאלה: כיצד נוודא שהלמידה של הסטודנטים בסרטונים היא אכן משמעותית ויעילה? 

תהליך הלמידה של הסטודנטים אינו גרף ישר. הוא מורכב מחוויות שונות וכולל בתוכו אספקטים רבים של למידה. 

תכנון הזדמנויות מובנות יסייע לנו לוודא כי הסטודנטים אכן מבינים את החומר, זוכרים את מה שלמדו בשיעורים קודמים ואף בעלי יכולת להשתמש בידע הזה הלכה למעשה. 

במהלך הוובינר נראה כיצד ניתן לייצר הזדמנויות שכאלה באמצעות האפשרות לשלב בקלות בחנים/ דיונים/ משימות הערכה ואף רפלקציה על גבי סרטוני וידאו במערכת המודל וכיצד לוודא את הלמידה וההבנה שהתרחשו.

הוובינר יכלול: 

• פדגוגיות שונות ליצירת למידה פעילה בסרטוני וידאו

• דרכים לווידוא פעילות הלומדים בסרטונים ורמת ההבנה

• מרצה משתפת: למידה פעילה בסרטוני הקורס

• חידושים באננוטו

בוובינר יציגו:
גילי כהן, נציגת חברת Annoto, בעלת תואר בחינוך ורקע עשיר בישום פדגוגיה דיגיטלית באמצעות וידאו בסביבות למידה מתקדמות. גילי מייעצת ומלווה אוניברסיטאות ומכללות מובילות בארץ ובעולם.
מירי פלג, אוניברסיטת חיפה, מטפלת באמצעות אומנויות ומנחת קבוצות, מרכזת ומנחת סימולציות אנושיות לתרגול מיומנויות תקשורת באוניברסיטת חיפה בחוג לסיעוד וקלינאיות תקשורת. מלמדת בחוג לסיעוד קורסים שעוסקים בקשר הטיפולי.
 
הקלטת המפגש:
 
מצגת המפגש:
 
חומרים נוספים:

1. לקוחות מספרים על אננוטו:  

  • ד"ר תמר קנר פורמן, אוניברסיטת בן גוריון, על למידה שיתופית באמצעות Annoto בסרטוני וידאו – לחצו כאן לצפייה 
  • ד"ר שי צורדקר, אוניברסיטת תל אביב, מספר על למידה פעילה בסרטונים באמצעות Annoto לחצו כאן לצפייה 
  • מרצה מאוניברסיטת Georgia Tech מספר איך השתמש באננוטו להגדלת מעורבות הסטודנטים בקורסים שלו. לחצו כאן לקריאה 

2. חומרי אננוטו: כל חומרי אננוטו בעברית מרוכזים במקום אחד – לחצו כאן על מנת לראות