שילוב וידאו בדרכי הוראה ולמידה

למידה מבוססת וידאו הופכת בולטת יותר בקורסים מקוונים ובמפגשי פנים אל פנים במגוון רב של שימושים פדגוגיים.

מטרות הסדנה:

  • ניחשף לאפשרויות הפדגוגיות שפותח השימוש בווידאו בתהליכי הוראה ולמידה
  • נלמד עקרונות בסיסיים לצילום הרצאה/שיעור
  • נכיר דגמי הוראה בשילוב וידאו שגובשו במוסדות
  • נדון ביתרונות ובמגבלות המדיום

בסיום הסדנה, יוכלו המשתתפים:

  • לקבל החלטות מושכלות לגבי שילוב וידאו בהוראה ולמידה
  • לחבור לקהילה פעילה של אנשי סגל המעוניינים בשילוב וידאו בהוראה ולמידה

 

מה בתכנית:

הרצאת פתיחה: המורים של דור ה- Z ואיך פיתחנו עיוורון למהפכה החינוכית בעולם/ גידי יהושע מנהל מחלקת וידאו ומדיה במט”ח

דוגמאות לשימושים בוידאו לקידום תהליכי הוראה ולמידה:

  1. אם לא ננצח אותם, נצטרף אליהם? המגבלות והיתרונות הפדגוגיים בשימוש בהקלטה עצמית ככלי להוראה וללמידה/ ד”ר יעל לין- אחראית פדגוגיה דיגיטלית, אוניברסיטת בן גוריון
  2. תיעוד עצמי בוידאו ככלי לחשיבה ודיון / ד”ר שרון הרדוף וד”ר רחלי פלד, מכללת לוינסקי
  3. פיתוח מקצועי פרסונאלי מבוסס נתונים על בסיס פלטפורמות צילום שיעורים/ גיל חדש, מנהל תכנית “אקדמיה-כיתה” מכון מופ”ת

סדנה: צעדים ראשונים בצילום סרטוני וידאו:

90 השניות הראשונות, כללי עשה ואל תעשה בהופעה מול קהל ומצלמה/ ערן הדס- מאמן מומחה להופעה מול קהל ומצלמה, מרצה לטלוויזיה ועיתונות

 

 

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support