התלבטת לאחרונה כיצד לעדכן את תוכנית הקורס האקדמי כדי להתאים אותו למציאות המאתגרת ולא ידעת מאין להתחיל?
במפגש נציג מודל פשוט ליישום, המבוסס על פרקטיקות בינלאומיות ומודלים פדגוגיים עדכניים, בשילוב כלים טכנולוגיים בעלי ערך מוסף משמעותי לתהליכי ההוראה והלמידה בקורס.
נדבר על דגשים להוראה ולמידה בעת חירום ושימוש במקורות של חוסן.
נציג אפשרויות לשימוש בכלים דיגיטליים תומכים.
אפרת שושני, מיט"ל
תואר שני בטכנולוגיה בחינוך, מעצבת למידה, מומחית בתחום חדשנות פדגוגית ופיתוח תוכניות למידה בסביבות מתקדמות. |
|
ד"ר איילת ויצמן, מכללת סמינר
הקיבוצים
מומחית בתחום החינוך לחלל וטכנולוגיה פיזית-דיגיטלית ובשילוב תקשוב בהוראה
תואר שלישי במדעים פלנטריים ופוסט דוקטורט בתחום הוראת מדע וטכנולוגיה מאוניברסיטת מישיגן. מרצה בסמינר הקיבוצים ומובילת נתיב "טכנולוגיות המחר" במסגרת התואר השני בטכנולוגיה בחינוך.
|
|
למידה מקוונת משמעותית באמצעות Annoto
גילי כהן – בעלת תואר בחינוך ורקע עשיר בישום פדגוגיה דיגיטלית באמצעות וידאו בסביבות למידה מתקדמות.
גילי מלווה אוניברסיטאות ומכללות מובילות בארץ ובעולם. |
|
הקלטת המפגש:
חומרי Annoto :
מדריכים כתובים וסרטונים מרוכזים כאן
להרשמה: