למידה משולבת – Blended Learning

ההתפתחות המואצת של הטכנולוגיה יוצרת הזדמנויות – ויש אומרים הכרח – לעידכון ושיפור  של תהליכי למידה, הוראה והערכה. אחת המגמות העולות היא השימוש בלמידה משולבת (blended learning), ובפרט השילוב של למידה מקוונת ופנים אל פנים. היתרונות והצורך בלמידה משולבת גברו בזמן מגפת הקורונה, ואיתם הצורך הדחוף להקנות למורים מיומנויות לעיצוב, תכנון, פיתוח והפעלה מיטביות של תהליכי למידה משולבת.

בסדנה נסקור חמישה מודלים שכיחים של למידה משולבת, הכוללים מינונים שונים של מפגשי למידה פנים אל פנים ולמידה מרחוק סינכרונית וא-סינכרונית. נדבר על יתרונות ואתגרים ונמליץ על דרכים ליישום של למידה מסוג זה. בנוסף נדון על שיטות הערכה מתאימות.

קהל יעד: מרצים למדעים, מורים, פרחי הוראה

מרצה: ד"ר סטלה חזינה

ד"ר סטלה חזינה, עובדת במחלקה להוראת המדעים במכון ויצמן למדע כאחראית על האפיון טכנופדגוגי ביחידה טכנולוגיות לחינוך.
 

שימו לב! 

בסדנה נשתמש בסביבת פטל של מכון ויצמן. כדי לחסוך זמן ותסכולים מיותרים בזמן האירוע, אנו מבקשים שתרשמו מראש לסביבת פטל כאן, ותענו על שאלון קצר בנושא ״מה זה בכלל SPF?"

בסדנה נשיק את המדריך ללמידה משולבת שכתבה ד״ר חזינה. אתם מוזמנים לקרוא את המדריך לפני ואחרי הסדנה.