ממדעי הלמידה אל המרחב המקוון

כאשר אנחנו ממירים את חומרי הלמידה שלנו אל המרחב המקוון, חשוב לנו להישאר משמעותיים ורלבנטים עבור הלומדים שלנו. איך לעשות זאת?

איך נעזור להם לסיים את הסמסטר בהצלחה? מה יתרום להבנה? ומה הם בכלל צריכים בכדי להפוך את הלמידה למשמעותית ויעילה עבורם?

ביום שני, 30/3 נקיים מפגש למידה מקוון בו נבדוק יחד מה מניע סטודנטים וסטודנטיות להתקדם ולהתמיד בשיעורים  מקוונים.

נצא מתוך התאוריה ונגיע אל הפרקטיקה – ניתן טיפים ועצות לבנייה של יחידות לימוד מקוונות בהלימה לתיאוריות קוגניטיביות של זיכרון והבנה.

בין המשתתפים:

אפרת פירסט- יועצת ומנחה ביחידה ללמידה והוראה, באוניברסיטה העברית. עוסקת בגישור בין מדעי הקוגניציה ללמידה והוראה בכיתות לימוד.   

עדו רול- פרופסור חבר בפקולטה לחינוך למדע וטכנולוגיה בטכניון. חוקר למידה מקוונת בחינוך הגבוה, מיומנויות למידה, וכריית נתונים בלמידה. 

 

מוזמנים להירשם ולשלוח אלינו שאלותיכם מראש!

צירפנו עבורכם חומר רקע לקראת המפגש, כדי שתוכלו להגיע עם שאלות יותר ממוקדות:
 
 
קריאה מהנה!
 
הקלטת המפגש
המצגות:
 

 

 

 

 

לרישום

 

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support