שנת הלימודים האקדמית תשפ"א נפתחה בהוראה ולמידה מרחוק. יחד עם זאת, בכדי לאפשר לסטודנטים ולסטודנטיות התנסות במפגשים פיזיים המעודדים תחושת קרבה ושייכות, בחלק מהמוסדות האקדמיים מפתחים דגמי הוראה היברידית – בהן חלק מהשיעורים מתנהל בכיתה וחלק אחר הוא מקוון, ואף דגמים משולבים (Hyflex) כמודל הוראה בו המרצה וחלק מהסטודנטים לומדים פנים אל פנים במכללה, ובו- זמנית חלק מהסטודנטים מצטרפים לשיעור באופן סינכרוני באמצעות פלטפורמת ZOOM.
מודלים אלו מהווים אתגר עבור מוסדות, מרצים ולומדים.
יום העיון כולל שלושה פרקים, אשר כל אחד מהם עוסק בהיבט אחר של הנושא: פדגוגי, טכנולוגי ומינהלי.
מכיוון שהנושאים שזורים זה בזה, פרסנו את הדיונים השונים לאורך כל היום באופן המאפשר השתתפות ובחירה מלאה של החלקים אשר ברצונך להצטרף אליהם.
** אנו מזמינים אותך להציץ ולהתרשם מדף האירוע שקיימנו במיט"ל בשנה שעברה, אשר התקיים בשלושה מרחבים היברידיים בו זמנית, ובו השתתפו חוקרים, מעצבים ואנשי חינוך העוסקים באתגרים ובהזדמנויות של מרחבי למידה היברידיים.
הקלטת המפגש:
מבנה יום העיון:
09:00 פתיחה |
הגדרות, אתגרים והזדמנויות , מודלים שונים בארץ ובעולם/ ד"ר ישי מור, מיט"ל |
09:30 פדגוגיה |
מנחה: ד"ר עינת גיל מומחים מציגים בחלוקה לחדרים:
**(מצטרפים לחדר זה? הדפיסו מראש את תעתוע הדרקון)
|
10:30- 10:40 הפסקה | |
10:40 טכנולוגיה |
מנחה: ד"ר איתמר שבתאי, המכללה למינהל המסלול האקדמי בניית "כתה חכמה" המתאימה למודלים פדגוגיים שונים ציוד קצה ותוכנות נדרשות עבור המרצה/הסטודנט מהן הדרישות ממערכת ניהול הלמידה בהשתתפות: גלית ברש"ח, מכללת תל-חי ז'אק ברוקס, אוניברסיטת תל אביב אילן בן שמעון, המכללה למינהל |
11:25-11:35 הפסקה | |
11:35 מינהל |
מנחה: מאיר קומר, המרכז האקדמי לב – למצגת בניית "החוזה"- התחייבות המוסד, המרצים והסטודנטים שיבוץ במערכת שעות, סילבוס והנחיות נוספות הקצאת משאבים בהשתתפות: יעקב צוריאל, אוניברסיטת בן גוריון (קישור למצגת) |
12:20-12:30 הפסקה | |
12:30 סיכום |
ישי מור ואפרת שושני בכר, מיט"ל |
13:00-14:00 שיח עמיתים |
ארוחת צהריים משותפת (באופן היברידי) וחלוקה לחדרי דיון ושיח עמיתים |
|
קישור למפגש:
https://us02web.zoom.us/j/85941713182
**הפרק הפדגוגי יוצג בחלוקה לחדרים.
מומלץ לעדכן את ZOOM לגרסה האחרונה, המאפשרת בחירת החדר אליו ברצונך להצטרף. להסבר קצר על אופן עדכון גרסה
** לכל המצטרפים לחדרו של פרופ' חנן יניב (בפרק הפדגוגי של היום) להתנסות בלמידה יוצרת, מומלץ להדפיס מראש את תעתוע הדרקון
מוזמנים לרישום: