יום עיון – מרחבי למידה היברידיים 2020

שנת הלימודים האקדמית תשפ"א נפתחה בהוראה ולמידה מרחוק. יחד עם זאת, בכדי לאפשר לסטודנטים ולסטודנטיות התנסות במפגשים פיזיים המעודדים תחושת קרבה ושייכות, בחלק מהמוסדות האקדמיים מפתחים דגמי הוראה היברידית – בהן חלק מהשיעורים מתנהל בכיתה וחלק אחר הוא מקוון, ואף דגמים משולבים (Hyflex) כמודל הוראה בו המרצה וחלק מהסטודנטים לומדים פנים אל פנים במכללה, ובו- זמנית חלק מהסטודנטים מצטרפים לשיעור באופן סינכרוני באמצעות פלטפורמת ZOOM.

מודלים אלו מהווים אתגר עבור המרצים והלומדים בהיבטים שונים.

 יום העיון יתמקד במספר נקודות מבט של נושא זה:

עיון בתיאוריות והיכרות עם המונחים העיקריים העומדים בבסיס רצף ההוראה ההיברידית והמשולבת

  • התמקדות בהיבטים הטכניים הנדרשים בהכנה/ הסבה של שיעורים להוראה על פי מודל זה: יתרונות וחסרונות
  • היכרות עם האפשרויות הפדגוגיות שמציעים המודלים השונים
  • המלצות עיקריות לתכנון מפגש המשלב לומדים מרוחקים בפעילות הכיתתית- במליאה ובעבודה בקבוצות
  • ההכנות הלוגיסטיות והטכניות הנדרשות ברמת המרצה וברמת המוסד האקדמי

מבנה יום העיון:   

נפתח  בהקדמה והצגת הנושא ולאחריה נציג רצף של שלושה פרקים: 

פדגוגיה

טכנולוגיה 

מינהל

כל פרק יכלול: הרצאת עוגן, שיח מומחים בנושא ודיון פתוח.

מוזמנים לרישום:













    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support