סדנה: מרחבי למידה היברידיים – מדריך למשתמש (בשיתוף מכללת לוינסקי לחינוך)

אם בעבר הייתה הפרדה ברורה בין מרחבים (פיזיים, חברתיים וטכנולוגיים) המוקדשים לפעילויות שונות, כיום אנו עדים לטשטוש הגבולות ולצמיחה של מרחבי כלאיים. טכנולוגיית רשת ומכשירים ניידים, בשילוב עם הרגלי חיים משתנים, מאפשרים לנו ללמוד בכל מקום ובכל זמן, ולמזג חוויות מחיינו המקצועיים והפרטיים לתוך חוויות הלמידה. שינויים אלו פותחים בפנינו אפשרויות חדשות ומעלים אתגרים מורכבים. האירוע יפתח בפני חוקרים, מרצים, מעצבים ומקבלי החלטות הזדמנויות להכיר את הנושאים, לשתף ידע ולהתניע מיזמים משותפים.

סדנה זו מיועדת לחוקרים, מעצבים ואנשי חינוך העוסקים באתגרים ובהזדמנויות של מרחבי למידה היברידיים. במהלך הסדנה נשתף בידע ובניסיון שלנו, ויחד ניצור משאב פדגוגי-עיצובי שימושי אותו נציג לקהילה הרחבה. מספר המקומות בסדנה מוגבל, ויש להגיש בקשה להשתתף בה.

ב 2005, ליי שולמן טבע את המונח “פדגוגיית חותם” (signature pedagogies): מכלול התהליכים והמוסכמות המאפיינים את הדרך בה קהילה מקצועית מקבלת לקרבה חברים חדשים, ומטפחת בקרבם את צורות החשיבה והפעולה המקובלות בה. מתודולוגיה שפותחה בשנים האחרונות ע”י רייקה טופט נורגרד, ישי מור ואחרים משתמשת במבנה של ערכים, עקרונות עיצוב ותבניות עיצוב כדי לחשוף, לתעד ולשתף פדגוגיות חותם. בסדנה זו נעבוד ביחידים, זוגות, קבוצות ומליאה כדי להציע יחד טיוטה ראשונית של פדגוגיית חותם למרחבי למידה היברידיים. 

אנחנו מזמינים אתכם לשלוח אלינו סרטונים, תמונות או מצגות המבטאות לתפיסתכם דוגמה למרחב למידה היברידי. אנא שילחו את החומרים (או קישור אליהם) ל: yish@yishaymor.org. אנחנו נציג את החומרים במהלך היום.

קהל יעד

חוקרים, מרצים ומעצבים המתעניינים באתגרים ובהבטחות של מרחבי למידה היברידיים. 

חוקרים מתחומי חינוך, טכנולוגיה ועיצוב.

מרצים ממוסדות להשכלה גבוהה, מבתי ספר ומוסדות השכלה שונים.

תוצרים

  • מסמך פתוח: שפת דפוסי עיצוב למרחבי למידה היברידיים (ספר / חוברת / אתר)
  • תשתית לשיתופי פעולה עתידיים
  • תבניות ודרכי פעולה לכתיבה ופיתוח משותף של דפוסי עיצוב

 

** הסדנה מתכתבת עם יום העיון שיתקיים לפניה. לפרטים נוספים והרשמה ליום העיון.

** מספר המקומות בסדנה מוגבל, ויש להגיש בקשה להשתתף בה.

 

להגשת בקשה להשתתפות בסדנה

 

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support